Explosieve groei?
Hoe dan?

Het Ego syndroom

Veel communicatie heeft last van het EGO syndroom. Dit syndroom is makkelijk te herkennen aan het veelvuldig gebruik van het WIJ woord. De website laat zien wat wij belangrijk vinden, wat wij allemaal kunnen en waar wij mee bezig zijn. Maar niet altijd erg relevant voor de website bezoeker. Die heeft namelijk een vraag en is op zoek naar het antwoord. De website met het beste en meest relevante antwoord wint!

Kruip in de huid van

Wees daarom relevant voor bezoekers van je website. 90% van de zoektochten begint met een vraag aan Google. Kruip daarom in de huid van je bezoeker en ga na wat zijn vraag is! Waar is hij of zij naar op zoek. Op welke vraag of probleem heeft je bedrijf (en dus je website) het antwoord. Zo neem je bezoekers serieus en zullen ze eerder ervoor kiezen te blijven of klant te worden. Ga eens na in welke winkel jij het liefst je spullen koopt.

Handige methode die we daarvoor gebruiken is de POR. Welke Oplossing heb jij voor het Probleem van je klant en wat levert hem dat dan op (Resultaat). Simpel maar doeltreffend. Een zoekwoorden onderzoek geeft een goed inzicht in interessante zoekvragen.

Plan nu je brainstormsessie als je wilt groeien!

Wil je ook een website en communicatie die explosieve groei oplevert? Graag zijn we je van advies over hoe je dit aanpakt. We denken mee over (online) kansen en helpen je jouw verhaal (naar de klantvraag vertaald natuurlijk) te vertellen. Een relevant verhaal dat prikkelt en tot actie aanzet.

Eerst zien (of lezen) en dan geloven? Lees dan deze case over een explosief gegroeide webshop.

Pas op! Contact opnemen kan groei veroorzaken

Henri helpt je bedrijf groeien

Ga nu voor groei als je durft.

Wil je explosief groeien met je website en communicatie? Neem alleen contact op als je durft en explosief wilt groeien.

Bel Henri op 06 51 20 95 10 of mail naar henri@2bfirst.nl

Henri Kok | First creatieve communicatie

Henri Kok

Online

Welkom bij First! Waarmee kunnen we je helpen?

09:09
Stuur ons een appje!