0575 76 90 64

Merkidentiteit voor Oopec

Nieuwe uitstraling voor Oopec Hygienic Design

Oopec Hygienic Design ontwerpt procesinstallaties en systemen voor de voedingsmiddelenindustrie. Gerrit Jan van Oopec was bezig met een nieuwe fase van zijn onderneming en toe aan een nieuwe uitstraling voor zijn bedrijf. Uit de merkidentiteit sessie die hij met ons deed, bleek dat hij de verbindende schakel is tussen leverancier en opdrachtgever. Heldere en duidelijke oplossingen voor de Food & Beverage Industry, dat is waar Oopec sterk in is.

Dit hebben we terug laten komen in zijn nieuwe huisstijl, dat vertrouwen en een zakelijke uitstraling heeft. Bij Oopec staat doen wat je beloofd en ‘no-nonsense’ hoog in het vaandel. Neem gerust een kijkje op de nieuwe website van Oopec Hygienic Design.

Ontwikkeling van merk, website en huisstijl

Op basis van een uitgebreide sessie, ontwikkelden we voor Oopec een nieuwe merkidentiteit, website en huisstijl. Kernwaarden waar Oopec voor staat:¬†vertrouwen, informeel, no-nonsense, betrouwbaar, duidelijk en de expert op het gebied van procesinstallaties. Reactie van de klant toen hij het voorstel zag: ‘Kannonne!‘. We hebben dit maar als een compliment opgevat…